کفسابی سنگ مرمر


کفسایی مرمر :

عملیات کفسابی باید با توجه به  نوع  و کیفیت کفپوش ها انجام شود پس ما قبل از انتخاب کفساب  مناسب باید اطلاعات کافی و دقیقی از کفپوش های خود داشته باشیم .پس قبل از انتخاب باید اطلاعاتی از کفپوش مرمر داشته باشیم که این اطلاعات در پایین امده است .

کمی درباره کف پوش مرمر :

تا چند سال قبل اکثر ثروت مندان از این کف پوش لوکس استفاده می کردند و از نظر قیمت هم مقرون به صرفه نبود چون هزینه بالایی داشت اما امروزه به علت قیمت مناسب ، بیشتر افراد از آن استفاده می کنند نمای براق مرمر احساس آرامش بخشی به افراد خانواده میدهد .سنگ مرمر به خاطر خاصیتی که دارد نمی تواند سرما را به خود جذب کند برای همین محیطی که از سنگ مرمر همیشه سرد است وبرای جاهای گرم مطلوب است .ازسنگ مرمر میتوان در اشپز خانه ها و حمام  و….. استفاده کرد .نمای سنک مرمر بسیار زیبا و لوکس است و یکی از زیباترین کفپوش ها است که استفاده زیادی هم دارد .

سنگ مرمر به جز زیبایی زیاد دوام بسیار بالایی هم دارد چون این سنگ دردمای جوش سنگ اهک تبدیل به کریستال شده و با سرد شدن به مرمر تبدیل می شوند،اما شاید برای شما این نکته طلایی باشد که تمیز نگه داشتن این کف پوش ها سخت است و به رسیدگی و شستشو ی زیاد نیاز دارد  این کف پوش ها  نیاز بهکفسابی مناسب خود دارند یعنی کفسابی مناسب با مقاومت بالای آنها نیاز است .

 

منبع: کفسابی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.